Jak vypadá spolupráce s copywriterem?
Co čekat, když se rozhodnete najmout copywritera? Hodně otázek, ale také kvalitní texty, které zaujmou, přesvědčí a prodají. Udělejte první krokSedíte před prázdným textovým editorem, pozorujete blikající kurzor a marně doufáte, že vás co nevidět políbí múza? Něco na...
CASE STUDY: Newslettery pro Sarah Studio
Jak pravidelná e-mailová komunikace pomohla studiu Sarah vrátit klienty a budovat důvěru.
5 důvodů, proč se vyplatí tvořit kvalitní obsah
Tvořit kvalitní obsah na web stojí hodně času, námahy a často taky peněz. Přesto jsem přesvědčená o tom, že se tahle investice vyplatí. Abyste si to začali myslet i vy, sepsala jsem pro vás hlavní výhody, které tvorba kvalitního obsahu přináší. Jak si představit...
Jak na základní analýzu klíčových slov? | Zjistěte, co zajímá vaši cílovou skupinu
Znáte svou cílovou skupinu, ale nedaří se vám ji přivést na své webové stránky? Možná nemluvíte jejich řečí. Nenabízíte náhodou svým zákazníkům chladničky, ačkoliv shání novou ledničku? Analýza klíčových slov vás vybaví těmi správnými frázemi, díky kterým se vaše...
Jak napsat článek, který budou čtenáři číst a vyhledávače vyhledávat
O tom, jaké výhody skýtá blogování pro vaši obsahovou strategii, jsme si už pověděli v článku Jak zvýšit návštěvnost webu. A zdá se, že jste se té myšlenky chytili a chystáte se pustit do psaní vlastních textů. Jak ale napsat článek, kterým předáte čtenářům podstatné...
Jak zvýšit návštěvnost webu? Začněte blogovat
Zapojit blogování do své obsahové strategie? To je otázka, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď. Jsou totiž situace, kdy se vést blog prostě nehodí. Například nabízet pohřebnické služby formou blogových článků chce notnou dávku odvahy. Ty vhodné situace ale...